Zaujaly vás naše služby, ale máte ještě nejasnosti? Nechte nám váš kontakt. Ozveme se vám a společně najdeme nejlepší řešení.
Filtrování můžete ošetřovat na dvou úrovních
Obě řešení jsou založena na podobné bázi. Ani v jednom případě nedochází k automatickému mazání pošty. Vždy tak máte kontrolu nad tím, co je označeno jako nevyžádaná pošta.
Nyní si popíšeme jak fungují a jaké mají výhody jednotlivé varianty:
1. Poštovní program na počítači
První řešení je bezesporu ideálním pro toho, kdo si čte poštu v programu Outlook, Thunderbird či jiném. Pokud Poštovního klienta nepoužíváte, a poštu čtete přes webové rozhraní (Webmail) pak přejděte k bodu (2).
Tento způsob doporučujeme. Jednak je snadno nastavitelné a současně nemusíte hlídat zaplnění schránky na serveru.
Ve svém poštovním programu si nastavte filtrování nevyžádané pošty, který se sám naučí rozpoznávat vyžádanou a nevyžádanou poštu podle toho jak jednotlivé zprávy označujete/odnzačujete. Pošta rozpoznaná jako nevyžádaná může pak být mazána nebo odkládána do speciální složky.
Doporučení: Jako poštovní program doporučujeme používat Mozilla Thunderbird. Je nejen zdarma, ale také velice schopně filtruje nevyžádanou poštu. Obdržel mnohá ocenění a funguje na několika platformách. Takže při přechodu z Windows na Linux nebo Mac nemusíte řešit problémy s migrací emailů.
Pokud používáte jiný poštovní program, informujte se prosím o svého dodavatele, jak nevyžádanou poštu můžete filtrovat.
2. Webové rozhraní posta.move.cz
V případě, že do svého poštovního klienta nechcete vůbec poštu stahovat nebo v případě, že poštu spravujete přes webové rozhraní, postupujte podle následujícího návodu.
Odpovídá: | Hlavička | |
Obsahuje: | X-Spam-Flag: YES | Tento text je třeba opsat, nebo přenést přes schránku. |
Přesunout do: | IBOX.Spam |